Seg dag

Vaknade vid typ halv 8, såg på ett avsnitt av Andra Avenyn och hade de morgonmysigt.
Sen vare dags att åka till skolan och var framme vid 9.30. Där får man reda på att man inte börjar förrän 13.15...
Jäffla skit! Så vi drog till McDonken och ja köpte mig en McFlurry, sen gick vi, som då var Wille, Marcus och Dansken, vidare till Hellstone på götgatan. Vad vi gjorde där vete fan, kollade på 12 strängade gitarrer typ.

Efter att vi sagt farväl till både Marcus och Dansken som inte ens hade lektioner på dagen, gick jag och Wille till Taco bar och ja betalade med skjortan. - 68 spänn gick en Nacho de Luxe på, och så fick man inte ens läsk. Men gott vare i ändå.

Resten av dagen vare labb. Kemilabb. Ojojj. Fast lite intressant vare kan jag nästan medge. Eller.. ah lite.

Annars då? Skolfoto immorn, dags att kamma sig, som min knasiga mentor Björn säger.

Kommentarer
Postat av: Ccc

Björn Särnbrink!? =)))

2009-09-22 @ 19:50:34
Postat av: Anonym

Du glömde nämna dagens höjdpunkt, Troy!

2009-09-22 @ 23:45:20
Postat av: Anonym

Björn SÄRbrink

2009-09-23 @ 19:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0