Guide

"Up in the morning and out to school.."  - låter de nu mera när jag vaknar, alarm, tycker ja var lite finurligt.

I morse blev ja väckt halv sex, slängde i mig havregrynsgröt och fick skjuts av pappa till Mölnvik.
   Stod och sorterade i en och en halv timme, sen fanns de inge mer för mig att göra, vilket var trisst, eftersom ja då spräckt min sovmorgon för typ 130kr. Men men.

Sen har de inte hänt nåt annat på dagen, var ledig så jag har bara slappat vid datorn och sovit, inte värt att skriva om.

 



Fråga:
Eh.. Ja. När man sitter vid TVn och bläddrar egenom guide för att se vad som finns på TV för det tillfället, så händer det ofta att mina föräldrar fastnar för nåt helt jävla cp och säger "Åh, vad är det där? Kolla på i vad det där är för något!"

Och man kollar bara tillbaka på dem och ser ut som en fågelholk i 5 sekunder, sen dampar man loss och säger:
"Där havet slutar för Margeret!? Vill du ens spendera tid på att gå in och se vad de är för nåt? Ett svenskt jävla namn på nån engelsk skitfilm på TV4 film, och du vill se vad de är? Förstår du inte att de är skit från första början och bara struntar i det? Du vill se vad de är för nåt? Vad fan..."
   Och dem bara kollar tillbaka på mig och säger "eeh.. gå in på det och kolla vad det är, de kanske är kul".

Har detta hänt för er nån gång eller är ja ensam om att mina föräldrar letar på Guide efter program eller filmer med de tråkigaste, unikaste namnen?

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: cccc

det händer väl.. eller nej det gör det inte. mina föräldrar förstår inte den principen, så jag är ganska nöjd och får för det mesta se vad jag vill, eftersom att "det inte går nått bättre..."

2009-09-30 @ 21:16:16
Postat av: hubbe

hahah, najs ;D

ja försöker aldrig trycka i mina föräldrar att de inte går nåt bättre men så hittar dem alltid nåt riktigt cp (x

2009-10-01 @ 06:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0