Goddag på er

I morse var de idrott, och de var orientering som gällde. Först chillade jag på efter David och Adam men sen kom Wille och han hade fart, så jag hängde på. - Vi klarade de, 12/12 kontroller hittade vi och hade sen alla rätt när ja kollade, så de är ju najs. Men fyfan va de var jobbigt, backträning i en timme typ.

Random fråga:
Om ni har några sköna bilder på mig, lägg gärna upp på facebook, så jag kan skaffa nån ny profilbild. Vete fan om de är många som går runt och fotar mig men nån kanske? Skulle uppskattas.


Kommentarer
Postat av: cicci

svaaaaar: aa jag håller med! det var typ någon grön grej med ärtor i eller någonting sånt?` asså jag vet inte riktigt, men jävligt gott vare iaf. =D

2009-09-26 @ 12:16:11
Postat av: jennie

ta den där som jag tog när du har finaste tröjan på dig :D

2009-09-27 @ 10:57:31
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: Hubbe

ah visst, om de inte var så att ja såg helt fuckt-up ut i ansiktet på den bilden (x

2009-09-27 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0