Biffar

Hittils har jag bara en som röstat på "trekantsfrågan" och därför leder nej-sidan.
Men röstningen är fortfarande igång.


På tal om de här med biffar, när dem blir det innan filmer och får värsta kropparna på bara typ 3 månader, hur lyckas dem?


Som den här snubben, Ola Rapace, när pappa skjutsade honom över sjön somras så var han ganska tanig sa pappa. Kolla nu liksom? Iof så står ju kanske svaret framför honom, men ändå?



Eller den här sköna killen från The Proposal, Ryan Reynolds, som också pumpade upp sig på bra 3 månader.

Min fråga är: È de bra för kroppen när de går så snabbt?
Ja eller nej?
Svara på både det och trekantsfrågan, då blire fräsigt.

Kommentarer
Postat av: cicci

jag har tyvärr inga erfarenheter eller djupare faktaläggning kring det här, så jag vågar inte riktigt svara.. men det är väl praktiskt kanske. att variera lite ibland. varannan månad fet och varannan smal. jag gillar förslaget!

2009-09-23 @ 20:48:23
Postat av: Hubbe

Ah typ, som Micha Barton från OC, anoroxia ena månaden, sen smällfet nästa månad.

Dags för en balans tycker ja

2009-09-23 @ 22:09:42
Postat av: willé

Den andra bilden är definitivt photoshoppad... men de går att bygga upp sig som han på den första, men då måste du ha en ganska bra grundfysik. det går inte att vara smällfet sen mega biff.



Är de för bra för att vara sant, ja då är det de.

2009-09-23 @ 23:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0