Poolhuset

Till middag igår kväll vare oxfilé. Tyvärr behövde ja slänga i mig den för att hinna med en buss och så hamnade jag i Gustavsbergs centrum. Där skulle Tom och Julian vart men dem var sena, så jag gick upp till Musikens Hus och hängde lite med Assistant Captain (;
Sen kom dem och så åkte vi till slussen och hoppade sen på den röda linjen mot tekniska högskolan. Japp, röda linjen, fett luffigt.

Vi drog in på "Poolhuset" och såg när Dansken lirade! Och de var fan bra, han blev helt vild då och då, och de var hans första solo uppträdande, så de va kul att se.

Sen åkte ja tillbaks till Värmdö, ända vägen ut till Ängsvik och gick hem till Seb.
Lite On var de, men de var mest chill, typ kollade smått på Idol och hade de soft med Danne, Wille, Micke, Skrållan, Agnes och...nån.

En händelserik fredag alltså, de é fräs, de vill ja ha mer av (:


Tung låt:


Ha de bra, tja!

Kommentarer
Postat av: Jepe

Ditt as! Du glömde mig

2009-10-12 @ 17:58:55
Postat av: hubbe

Juste, du kom ju också! Sånt händer

2009-10-12 @ 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0