Minnen

Ja tänkte dela med mig av ett roligt minne.

När jag var typ 7-8 år så gick ja på fritids.
En dag som vilken dag som helst så skulle vi gå till matsalen för att äta mellis och bildade en fin två-och-två manna kö utanför matsalen.
   Men när ja stod där småhungrig och huttrande av kylan och beredd på att komma in så snabbt som möjligt ställer sig min fritidsledare Thomas ivägen.
Nä men va göru säger jag och ställer mig framför honom igen. Då tycker han att han är rolig och ställer sig framför mig igen, för att retas med mig.
Men du lackar ja till och tänker hugga honom med ett slag, och eftersom han stod framför mig och ja inte var speciellt lång på den tiden så var det inte mer än självklart att jag körde in näven så hårt ja kunde rätt på hans kulpåse.

Allt svartnar inför honom i några sekunder, men sen kan han se igen och säger nåt i stil med "Aj som fa..! De där gjorde jätteont, så gör man inte!!"

Min morsa berättade för mig häromdagen att han sagt till henne att om ja varit äldre hade han lappat tillbaka, och de hårt.

Sån va jag (x

Kommentarer
Postat av: c

haha de e rätta takter hubbe!1

2009-10-17 @ 22:09:51
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0