Kul..

Just nu är livet ganska schmutt. 
Inga stora problem, inga läxor, ingenting som ligger som en klump i magen. - Jäkligt härligt, till skillnad från härom veckan då de var kaos.
Men.
Nu bryr man sig om ännu värdsligare problem, typ att ja glömde mössan och iPoden i skåpet, så i morgon kommer ja att frysa skallen av mig när jag tar mig till bussen och sen kommer ja inte ha nån musik när ja åker till skolan. Sånt kan man ju bli irriterad över. Tycker ja.

En annan grej är de här med min ämnesomsättning.
Man tycker ju kanske att man borde gå upp några kilon, bli lite rund och go efter att ha käkat kebab och pizza 5 dagar i veckan i 2 månader då man börjat på VGY? Men nej, åh nej.
Jag ha gått ner! När ja började vägde ja 70,1kg men sen har de gått neråt till 68.7, 68.3 och idag låg jag på 67.9kg.

Men jag ska nog vara fett glad och skatta mig lycklig, de kunde ju vart tvärtom.





Till sist en fråga:
Vad för slags ämne, som ja skriver om é roligast att läsa och vilka inlägg skiter ni kanske till och med att läsa?
Ja känner att de e dags för en liten effektivitetskoll liksom. Så kör på, berätta. 

Kommentarer
Postat av: cccccccccccccc

äsch!! sånt där trams är bara till för modebloggare. Jag läser allt :DD

2009-10-19 @ 21:52:05
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0