Jag har lovat Julian ett inlägg

Min tyska drog ut på tiden med 1 minut.
Ja går och lämnar mina grejjer, tar på mig en jacka, går ut ur skolan och ringer Marcus.
Jag får reda på att dem redan är vid tunnelbanan, så ja ger järnet. Oj vad ja gör det, springer dit och ser tåget stå där, och när ja äntligen kommer ner till perongen åker det iväg. Precis framför näsan på mig, och alla är på det.
30 sekunder senare kommer ett nytt tåg och jag hakar efter, men när jag är framme vid slussen och går ut ur min vagn och börjar springa till den andra perongen så skickar Marcus ett sms att de sätter sig på ett tåg. Jag skulle hunnit till dem om de väntat 15 sekunder. KUL.
Jag kommer till Platini lagom arg och beställer en Nacho Tallrik. Den får jag sen när alla ätit upp sina maträtter...



Men nu är ja inte arg längre, så de e chill (;

En annan grej ja e arg över är när jag ställt min gamla trasiga cykel man inte kan trampa sig fram på vid cykelstället på morgonen, och sen ska ta den när jag kommer hem från skolan.
Men så har min jävla lille bror Joel tagit den. Då blir det smisk. Verbalt.

Men nu har han lärt sig vilka dagar han kan ta den, de dagar ja tränar.
Nu vet ni det. Och du med, Julian.


Kommentarer
Postat av: Julian!

Hahaha jag läste det! pinkypromise!

2009-10-22 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0