Felino


Först och främst: Hur skön är inte den här låten? De är soundtracket till "Boondock Saints", och på fredag kommer enligt Max, "Boondock Saints 2: All saints day" ut. Längtar som en tok.

Igår så åkte jag till Skogsbo och träffade Mäx och Jocke, åh så drog vi till Felino.
Jag tycker fanimej fortfarande att de är gott där, och storleken på en kebab med bröd för 50kr kan man inte klaga på, man blir mätt. Helt klart.


På kvällen åkte jag till Matte och så firade vi Skrållan i efterskott.
Tyvärr kunde ju kvällen slutat bättre men men, shit happens.

Vet inte vad jag får och inte får säga för folk så ja håller käft tills nån säger emot. Aight (;

Kommentarer
Postat av: cäcyyy

håll inte käften :D tell me!

2009-10-29 @ 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0