De börjar dra ihop sig

Har sätt några filmer idag, sovit, ätit Billy Pizza och så vidare. Höstlovs betende typ.
Igår såg jag "The Texas Chainsaw Massacre", och jag hoppade till en del. Sen behövde jag se två avsnitt av Scrubs och ett avsnitt av How I Met Your Mother för att somna. True story.
Och de börjar bli sånna slags filmer man ser på nu i veckan... kul.

Här får ni några sköna citat:

En pilot i den brittiska armén frågar Stewie i Family Guy varför han borde kunna vara med i The Royal Airforce.
"I have a British accent, I'm possibly homosexual, I never brush my teeth, and my wife is ghastly!"
- Stewie Griffin.


Vad behöver man för att få köra EPA-traktor?
"Att sina föräldrar är syskon"
- Johan Glans, Parlamentet (?)

Kommentarer
Postat av: jennie

JAG FATTAR INTE DEN SISTA!

2009-10-30 @ 11:45:51
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

men,,haha

2009-10-30 @ 14:18:09
Postat av: Anonym

syskon som får barn , bönder, inavel, epa traktor... see the point?

2009-10-30 @ 18:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0