Bowling

Åkte hem till familjen Da Silva igår med familjen.
Där käkade vi lite snacks, åt middag och fick sen efterrätt. Sen!
Då åkte vi med dem ända till kungens kurva, drog in på Heron city och lirade bowling. Jaahrå.
Ja kom två både omgångarna och mina totala poäng gjorde också att jag hamnade på 2:a plats.
Morre vann.... även fast han kom sist första omgången (?). Shit happens.

Sen åkte vi hem till dem igen och ja satt och drygade mot pappa i två timmar om att jag skulle få åka till Matte.
Kom inte iväg förrän 23.45, så när jag var framme var det en timme kvar till majoriteten skulle dra. FETT VÄRT.
Ne..

Många roliga grejer hände i alla fall under dagen, även i fall min pappa är en surkärring.
Ha de fint, tjaa!

PS. Om ni vill att ja ska lägga in bilder: lägg upp bilder på facebook. Min mobil vill inte connecta till datorn av någon dum anledning. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0