Amerikanska tjejer

Ja råkade se typ 30 sekunder av MTV programmet "The Hills" igår. - Herrejävlar vad tråkiga dem tjejerna är! Varför är serien så pass känd? (eller är ja ute och cyklar?) alla tjejerna låter lika jävla tråkiga när dem pratar, typ som Paris Hilton, så sitter dem bara och gnäller som Ryan Sheckler på ingenting. Riktig jävla skit TV om ni frågar mig, nåt i stil med Kändisdjungeln status. Amerikanare har ju blivit riktiga mesar måste ja säga.

Och så stör ja mig på en till sak.
"Du är för dålig för att kasta sten"
Folk sitter fortfarande och citerar den där Sagan om ringen parodin?
Om ni gör de, sluta för fan, de är inte kul längre.

Peace

Kommentarer
Postat av: ccicicic

Jag måste (stolt) säga att jag ALDRIG någonsin använt mig av uttrycket "du är för dålig för att kasta sten". Vad är det liksom, random.

2009-10-07 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0