What's my name, bitch?

Whazup folks, bli inte förskräckta om ni inte visste de här, men ja heter inte Hubbe.

Tja, Robert Adrian Flodman var namnet.
Och då kan jag ju lista en del namn som man kan kalla sånna som heter Robert, sånna som förekommer i exempelvis Storbritannien och USA.
-Rob
-Bob
-Bobby
-Rusty
-Bud
-Buddy
-Robbie


Några artister som då heter /har hetat som jag är bland annat Bob Marley, Bob Dylan, Robbie Williams.

Och så kallas jag Hubbe? Varför?
Jo, såhär ligger de till.

 
Innan jag döptes så kallade alla mig för Hubbe. Men inte fan ville dem döpa mig till Hubert, det tyckte dem var för fult. Så då sa min gammelmormor, som nu lever och är 96år gammal, att jag borde döpas till Robert efter min pappa Thomas Robert Flodman och efter Robert Wells (wtf?). Sagt och gjort, så blev det.
Men i sexan så började jag ju ny klass, och orkade inte med att bli kallad Robert, som jag blivit hela livet, så jag ba "tja, kalla mig Hubbe". Så ligger det till.

En annan kul grej att veta är att min mamma ville döpa mig till Jean-Alexander Flodman. Ni vet Sean, eller Shaun, de är ju ett coolt namn. Men att heta Jean, åh nej.

Min homofob pappa gick emot det här, han tyckte att det var alldeles för bögigt att heta så.
Då ville mamma att jag skulle heta Adrian, men de tyckte han också var för bögigt, men hon fick egenom det, de är nu mitt mellannamn.

Det var allt från mig idag, hade gött!

Kommentarer
Postat av: Ccc

Så det är så det ligger till alltså =)

2009-11-11 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0