Vegetarianer

Det finns ju som folk vet, en del dumma människor..

Feminister
Socialdemokrater
Rasister
Efterblivna
Huliganer
Vegetarianer..

Men vegetarianer. Jag tycker personligen synd om dem. Att inte få äta kött, att antingen vara uppväxt med det, eller välja det själv, dem tycker jag synd om.
Liksom, vad fan klår en stor mör oxfilé-bit med potatisgratäng och béarnaises? - Nej, juste. Inget.

De som vart vegetarianer i tillräckligt många år, deras kroppar klarar ju inte av kött. Dem är de synd om.


Men de som väljer att bli vegetarianer... ojoj.
Och dem äter fisk!? De är ju fan djurrasister! - De äter inte de någorlunda söta djuren, som typ lamm, gris, kalv... men fiskar är så jävla fula, så dem går att äta? 
Och så äter de upp djurens mat istället för djuren..

Och vissa gör ju det här för att vara miljövänliga? "Shiit, jorden kommer att ändras så mycket för att några hundra tusen inte stödjer kötttransporten". De gör typ lika stor skillnad som att Sverige är miljövänligt - inte ett piss. 

Skärp er för fan.

Kommentarer
Postat av: ccccc

Äsch, jag tycker man får välja själv :) Å andra sidan... Tänk att aldrig mer få äta korv. De vore lite synd.



Och förlåt om jag är lite besserwisser men vegitarianer stavas vegetarianer. Förlåt.. xD

2009-11-12 @ 18:02:04
Postat av: Hubbe

så, ändrat:)

Joo, de är klart. Men grundidén är DUM.

2009-11-12 @ 18:08:52
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0