Mamma spekulerar

"Att köra upp kuken i röven på en tjej, de, de är ju fan inte normalt. De är inte rätt. De är ju fan bögsex, varför gör killarna så när dem har en tjej? De måste ju bara vara killar med små kukar som ens kommer på idén att stoppa in den i fel hål, för att de inte känner något när dem kör in den där dem ska."

                                                                                                               - Min mor

De här sa min morsa i morse och jag håller med henne.
Jag har aldrig fattat varför man ska ha bögsex med en tjej. - Okej, de kanske är tightare, men de måste ju vara så jävla vidrigt att köra in den i skithålan. Ne, de é knäppt. "Skit inte där du äter" ordspråket passar nästan in på det. Om man vänder på de och byter ut "äter".


Anywho, i dag ska jag försöka att köpa en dator. I alla fall komma igång med att göra de, för jag känner att jag går runt och snackar om att jag ska skaffa en, men de gör jag inte. Nu har jag haft de här pengarna i drygt en vecka och nu får de vara nog. Idag smäller det.

Ses. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

morsan verkar ju soft

2009-11-08 @ 17:18:37
Postat av: J ulian

Jo, väldigt mjuk var hon...

2009-11-11 @ 00:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0