I got vaccin from my moma

I got it from my moma - Will.i.Am


Hur dålig är inte den här låten så att den blir bra? (x

Will.I.Am är ju med i Black Eyed Peas och ja tycker dem borde skärpa sig.
De låtar ja hört från den nya skivan är ju helt förvrängda. De tror att göra om rösten som Basshunter är framtiden ju, de sjunger ju i princip det i "Boom Boom Pow".
Trisst tycker jag, ja tycker annars dem kan vara rätt sköna..
Hoppas de lagt sig till nästa skiva.

Nu ska jag dra vara lite inkonsekvent, jag MÅSTE nämligen spruta i mig kvicksilver + svininfluensa = vaccin.
Jag som var värsta rebellen och skrev flera inlägg om hur jävla fel de här är... och så tvingar morsan på mig det, "Du måste ta det, de säger jag, du är inte myndig, jag bestämmer!".

- Min morsa är knasig. Tänk om jag dör om 10år av en hjärtatack, sakta utlöst av vaccinet? Eller något sånt i den stilen. Då blir jag arg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0