Gymn outfit

Sådär ja, nu var veckan slut för mig på gymmet, fyra dagar i rad, bang. Skönt.


Jag brukar gå runt och kolla lite vad folk har på sig på gymmet. - Nej, inte så noga och säriöst, men om man ser nåt helt knäppt lägger jag märke till det.
Så jag har gjort en liten lista på vad jag har sätt folk ha på sig och bara chilla runt och pressa lite.

*En kille hade på sig Crocs
*En annan hade på sig Flip-flops
*En tredje hade tight träningsdräkt
*En fjärde hade helkroppsställ. (Långkallsångsdräkt)
*Och en femte idag, som hade på sig tanga utan byxor över.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Tanga-killen var jag :$

2009-11-26 @ 21:23:01
Postat av: Hubbe

Aaah, jag tyckte väl fan jag kände igen han!

2009-11-26 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0