Feminister och bögtest?

Idag har ja inte mycket att skriva om, inte många saker som snurrar runt i mitt huvud direkt.
Åh nej.



Så ja tänkte berätta en liten grej, en ganska kul grej som jag tyvärr redan spoilat för många.

När jag var drygt ett år gammal gjorde min farmor ett "hemmagjort bögtest" på mig. Inte de där med suddet.
Hon ställde fram en barnvagn med en bebisdocka framför mig och skulle se vad jag skulle göra.
Manlig som jag var så slängde jag ut dockan de första jag gjorde, sen sprang jag runt och lekte att vagnen var en bil.

- Jaha tänkte min farmor, då blir de svårt att övertala honom att skaffa en ring i örat när han blir stor.
Min farmor har alltid haft nån knasig förhoppning om att sina barnbarn ska ha ring i örat för att hon tycker de é fint, så hon har försökt övertala både mig, mina brorsor och min kusin, men åh nej.

True story.



Detta får mig att fundera.
Typ på de här med feminister och grejer, dem vill ju att vi ska ha det rättvist i samhället med lön ju. Och visst, så borde de vara. Men de är bara de politiska feministerna som är så, men alla feminister är ju inte sånna. Typ de flesta, de vill ju klä sig som killar och vara lika starka som killar och lackar på att man uppfostrar barn olika beroende på könen.

MEN! Ja har ju fan motbevis! Jag var ett år, hade inte en janne om att ja var en kille och vad de betydde och grejer och att jag skulle vara hård medan tjejer skulle vara mjuka, jag lekte inte med dockan. Jag gillar inte rosa. De är inget som intrycks till majoriteten, så är det bara.
Vi är olika från början, de har inte bara med uppfostringen att göra.
Så fuck you alla feminister.

Ses.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast det har stor del med uppfostran att görA! faktiskt.

2009-11-04 @ 19:57:58
Postat av: J

UPPFOSTRAN! :D

2009-11-04 @ 20:06:45
Postat av: jimmmy

hahaha, aaaa.. visst.



Feminister SUGER

2009-11-04 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0