Börjar tröttna på häng

Idag när jag cyklade hem från busshållplatsen började brallorna åka för långt ner.
Det började bli jobbigt så jag bestämde mig för att dra upp den, medan jag var i full färd att cykla.
Det började vingla och rätt som det var låg jag där på den våta asfalten, med uppskrapade händer och en förbannad min på ansikten.
Jag gick hem och åt upp min Ben&Jerry som jag köpt vid slussen och blev glad.
Men som sagt, de börjar bli irriterande de här, med fenomenet "häng".
Man går ju som Wille (hjulbent) bara för att de inte ska trilla av och så måste man dra upp dem hela tiden, och när man har en tung väska eller något blir det ännu svårare.
Och nej, säg inte att "du ska köpa skärp" eller något sådant, det hjälper inte.
Och även om man drar upp dem till röven som en fjolla åker de tillslut av. De är liksom sydda så.
Det är lite konstigt.

Kommentarer
Postat av: Cccc

Det finns bara ett sätt Hubbe... CHINOS!

2009-11-18 @ 16:43:30
Postat av: Anonym

köp hängslenn

2009-11-18 @ 18:00:23
Postat av: Hubbe

ah jag funderar fan seriöst på hängslen.

Nästa gång jag handlar blir det en jacka - och ett par hängslen

2009-11-18 @ 18:51:38
Postat av: Det blir grejjer det, Hängslen for eva

2009-11-18 @ 23:05:06
Postat av: jimy

haha, du eju dålig xD

2009-11-19 @ 07:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0