Att fasta i en tub-vagn.

Idag drog vår lärare ut på lektionen med en kvart, så vi hade bara 45 minuter på oss att äta.
Och vi skulle äta på Il Piato för att vi har en nyttig-vecka, så vi skyndade oss dit. Men såklart så skulle mitt SL-kort krångla som det alltid gör när jag har bråttom, och jag fick dra de 12 gånger innan jag kom igenom grinden och sprang ner till tåget, och så ser jag Erik, Marcus och Wille stå där inne i Tuben och småskratta.

Jag springer mot dörren när den håller på och stänga och ska kliva in när jag märker att det står en massa väskor i vägen som hinder för mig inuti vagnen, så jag kan inte stoppa in ett ben för att stoppa dörren. Vad gör jag?
Jo, såklart så stoppar jag in huvudet innanför vagnen.
Tre hysteriska skratt urartar och jag får panik. Lyckligtvis öppnas dörren igen.
Men det gjorde ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0