Att blogga

Varför bloggar man för?
Vad fan är meningen, om man inte har hundratals eller tusentals med läsare varje dag och tjänar kosing på det?
Sitter här varje dag och försöker klämma ur mig en massa inlägg om ingenting och för vad?
Bara för att göra samma sak igen nästa dag?

Jag tycker det påminner om när man klipper gräset. När man är klar känns det skitskönt och man känner att man är klar med något. Men det är man fan inte, för en vecka senare har de växt upp så mycket att du behöver klippa det igen, och så gör du så hela tiden, för ingen stor nytta för det känns som det ändå behöver göras igen.

Vad gör jag det för då? "Självbrekräftelse" och allt det där? Nej, tyvärr, det är det inte heller.
Det är tidsfördriv.


Kommentarer
Postat av: jennie

haha precis samma sak för mig! ett tidsfördriv samt att det är kul att skriva ibland.

2009-11-27 @ 20:16:47
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: Hubbe

nice ;D

2009-11-27 @ 21:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0