Wooh, bad!



Drog mig själv ur sängen vid 10 på morgonen för att få i mig ett ägg, lite yoghurt och sen så åkte jag iväg med farsan.
Han skulle till Byggolle och sen vidare till Nacka för att hämta upp ett busskort som Morgan tappat bort, medans jag stannade kvar i Mölnvik och gymmade.
   Precis när jag kom ut ur Worldclass entré så ser jag pappa parkera bilen 10 meter bort, så jag går dit och tackar honom för den smutta timingen.

Sen på hemvägen berättar pappa att busskortet Morre tappade bort den första dagen han använde det, inte längre fanns i Nacka för "att inte pappa ringt och sagt till" fast än han ringt flera gånger men de vart upptaget, jävla idioter där på sl asså.. I alla fall så ska pappa åka till staden och hämta kortet, fett smidigt!

Anyway, när jag kom hem drog jag och badade med Joel och Morre i typ en halvtimme, sen drog Morre och just i samma minut kom Jeppe och Danne. Najs! Så vi satt där och chilla en kvart och sen kom även Matte och Marcus D-S, eller Mange som dem kallar han.
   Vi badade och solade där i princip hela dagen, från typ 13 till 16.30, och det var första badet för mig på hela lovet så det var jäkligt nice!

På eftermiddagen efter maten så sprang Joel och jag min "2,5km runda" och sen direkt ner till Kroksjön och tog oss ett jävligt skönt bad, ska nog göra så oftare.

Ikväll kommer en brittisk-kanadensiskt-amerikansk drama-action-thriller som har ett kort namn, Chaos, med dem sköna grabbarna Wesley Snipes (Blade) och Jason Statham (The Transporter) så den ser jag fram emot, immorn ska jag på bio på eftermiddagen, tjaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0