Vad som hänt

Hela veckan har jag typ vart med Jimmy!

I måndags;
så passade jag på att träna på morgonen för att jag hade sovmorgon, men så kom Jimmy dit och så blev de osäriöst men.. äh.
Vi drog till Hemmesta där jag skulle rensa skåpen, det tog väl några minuter, sög upp en penna och så blev lärarna arga och skyllde på fel typ (; 

Sen skippade jag 10kampen och drog med Jimmy till Brisak, letade stol, men hittade ingen för 50kr så vi åkte värsta feta jävla omvägen hem till mig för jag inte hade hjälm, men kom tillslut hem. Strax därefter kom Jocke och så började vi tre snrickra ihop en slags..lådbils-tron som jag skulle åka till balen med, tog drygt två timmar att snickra ihop, den blev asnajs, så vi åkte med den till Jocke (rätt kul att gå på bussen med den) och så böt dem om till grekiska slavar, sen knallade vi iväg till balen, sen var de bal, drog tidigt för det var stelt... till kopparmora och så slutade kvällen där typ.. nice!

  Balen entré på lådbils-tron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0