Tråk-torsdag..

Blev väckt fett tidigt i morse för att jag skulle jobba, och jag började 06.30. Inte så jävla nice.
   Men, men, jag kom i alla fall dit (fem minuter försent) och så typ fick jag veta vad jag skulle göra och började ganska strax efter det, med att sortera post efter postnumren i fack.
Ett väldigt slappt jobb måste jag säga, men jag jobbade bara i 1,5h för sen var posten slut och jag åkte hem och väckte brorsorna...

Runt kl.11 så somnade jag och vaknade inte förrän 14.00 men när jag kollade på mobilen hade jag ett missat samtal från posten, där det stod "kan du komma hit och jobba 13.30?" - Faaan, tänkte jag, sovit bort arbete, typ..

Aja, det är typ allt det ovanliga som  hänt idag, de har ju regnat så vafan, vad ska man göra?
AHaha, jo det kan jag berätta för dig, man ska se på film! Höhö..



Tråkig fakta om filmer jag sätt idag!
Wan Vilder 2 har jag sätt och sen typ 2 nya avsnitt av Smallville (japp, ja tkr de e lite nice)
Och ikväll kommer Matrix Reloaded! De tycker jag är lite plus, på den här regniga jävla dagen.
Men innan dess ska jag typ se på "Valkyrie" med Tom Cruise när han ska försöka döda Hitler, tjaaa!


Kommentarer
Postat av: P

höhö såg också Matrix reloaded. Såg en annan film igår också som va grymt bra! du har säkert sett den "V för Vendetta" heter den, supergammal film men usch va bra den är!

2009-06-19 @ 13:25:33
Postat av: Skrob

Tjaa, P, vem e du?

Aaah, den har jag sätt några gånger, det är samma som gjort den som gjort Matrix!

och yes, den e skiitbra!

2009-06-21 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0