Sen då? Sen då?

Vaknade med halsfluss, jag och Jimmy kollade lite på tv (har fått boxer, shit) och chillade, sen åkte vi till McDonald's och träffade Jennie, Tea och Skrållan och så satt vi där i en massa timmar och pratade.

Sen gick jag och Jimmy hem till Gabbe, och typ sov nån timme, och sen gick vi tre ner till grisslinge där vi firade Jennie för det var hennes födelsedag! Med tårta och grejer! Så det var najs, så började en massa folk droppa dit och vid typ den tidpunkten började jag få en jävla feber...

Jag frös som fan av febern (ah, frös..) så jag, Pauline, Emelie, Malin Ö och Cicci gick upp till sköna Philip Sjötröm och knackade på dörren och han blev glad men undrade vart Jimmy var...

Så vi gick ner till Grisslinge för att hämta honom och på vägen ner sa Philip lite sköna saker, t.ex
"Okej, vilka är ni nu, vad heter ni?"
"Pauline - Hej, Philip
"Emelie, gitarristen i AC -  Philip"
"Malin - hejs, Philip"
"Okej, nu ska jag komma ihåg här...Pauline! Malin! öh....Gitarissten!!"

Vi hämtade upp alla men stannade inte hos Philip länge för att... ingen aning, men då drog i alla fall jag och Jimmy till solna och så skulle jag sova där med halsfluss och feber, skitskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0