Midsommar.. 3:e dagen.

En skön dag på bastuflotten

Blev väckt en aning för tidigt tyckte jag på morgonen, men föräldrarna gav sig inte och skulle få upp en ur sängen, fyfan, det är typ det ända som inte är najs med att vara på Lillön, att man aldrig får sova ut.. men men.

Skulle grilla korv till lunch men grillmastern, min farsa, fick inte igång grillen så vi fick stå och steka korv till 18 pers, men det blev najs, hoho. Typ.

Sen packade vi allt shit och hoppade på den grymt fula postbåten och drog iväg till Gällnö där bastuflotten som pappa, och 4 st till äger och har som ett företag på sidan av och där var det nice!



Så var vi där i typ en timme och chillade, men jag doppade mig bara en gång, och det var ner i luckan i golvet som är i själva bastun, men de va nice, första "doppet" för mig det här året, snart är det väl dags för första "badet" också, kroksjön lär ju vara varm nu... så, tja, kom hit och bada!

Efter allt det där åkte vi hem, köpte pizza och hade det trevligt, sen såg jag på Transporter 3 på datan och den var typ hyffsad. Men sen jävligt sent på dagen så såg jag även Fast and furious och den var lika nice som alla andra filmer i den serien, jää.
 Peace.


Kommentarer
Postat av: cäcyy

niceeee

2009-06-22 @ 20:12:43
Postat av: D

var i kroksjön idag

2009-06-22 @ 21:11:41
Postat av: Rob

aah, jag såg er åka dit när jag åkte åt andra hållet, skaffa mitt nummer eller ge mig ditt, och ring nästa gång (;

2009-06-22 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0