Jaha..

Det här var ju inte en speciellt välanvänd dag...

Det stora jag gjorde på dagen var att slänga gamla TV:n och datorn, och sen hämta den nya HD boxern pappa köpt, (wohoo!) men sen va fan hände då?
Inte ett skit typ, får fan prova på att bada immorn. Det blir nog väldigt nice.

Eller jo, jag kom på en sak jag gjorde! Har inte tränat sen skolavslutningen för att jag vart sjuk, men nu jävlar så börjades det, drog till Worldclass kl. 11 imorse och körde på, sen drog jag hem och joggade. Jää, måste ta igen det jag vart sjuk liksom. Typ.



Dagens filmgrej:
   Har sätt en jäkla massa Smallville avsnitt (nya säsongen är grym!) och sen har jag även sätt på lite The.OC, ojoj.
Nu på kvällen eller ah.. "natten" ska jag se på Crank med Jason Statham, så den filmen är nog asnice.
Hare bra, ses!

Kommentarer
Postat av: C

OC <3<3<3<3<3<3<3<33<

2009-06-27 @ 01:25:14
URL: http://muppsi.bllogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0