Rabarberkväll

Åkte med moppen hem till Emmy girå där massa folk typ var, hon bor på Hovslagavägen där jag bodde när jag var liten, så det var skitnajss. Jää.
Vi drog ut och chillade några gånger, snackade och blabla, sen drog vi in, folk försökte röka på oregano? Och så torkade vi rabarberblad i ugnen och tänkte prova att röka på det men de torkade aldrig. Rabarbern fick vi genom att springa runt och palla det från grannarnas tomter, och alla trodde dem var ninjor när dem sprang runt, ganska kul ;D

Sen på kvällen när hälften dragit så gick resten till Kvarnsjön och så badade Juline och Cassie, medans vi andra typ gömde oss och skrämde dem (klockan var typ 1) och ah, sen gick vi tillbaka och jag och Jocke drog till Shell+7 Eleven och köpte cola och han drog en Calsoné som han åt medans vi åkte hem igen, på moppen, hahah.

När klockan var 4 gick några och la sig, medan jag, Jocke, Cassie och Juline gick in i rummet där vi skulle sova, la oss som nån jävla korvhög och kollade på Home Alone 2.
   Filmen slutade inte förrän vid 6, så vi "dygnade"  nästan och de var ju typ... häftigt.



Dagens info:
Kalle Anka blev banlyst
 i Finland  för att han inte 
har på sig byxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0