Nu börjas det.

Någon mer än jag som vaknade av att det ös-regnade och åskade? Det gjorde i alla fall jag, inte så himla roligt kanske, kan man tycka.
Så, vad har hänt idag då? Jo, när regnet äntligen slutat så tog jag en joggingrunda i området, fasen vad det är trisst att springa, men men, annars får jag ångest av att äta skit.

Sen eftersom det har varit skitväder har ja bara sätt på film typ. På morgonen såg jag ´Gran Torino´ med Clintan, jävligt skön, sen har jag sätt ´Jumper´ och slutet på ´Into the Blue´.

Va ska ni göra dem närmaste dagarna? Kommentera gärna, immorn ska jag typ tälta vid kvarnsjön? Blir nog trevligt.

Här har ni nå jäkligt bra filmtips som jag har tjatat om förut, men vafan;

1. 2.  3.

1. Lock, Stock and Two Smoking Barrels.
2. Snatch
3. Rock'nRolla

 Samma som gjort dem där filmerna släpper den här filmen snart, Sherlock Holmes, blir nog skitnajs!

Dagens info:
I USA är det enligt lag förbjudet
 att sova på
ett kylskåp i Pittsburgh.



Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar vad som händer om man sover på ett kylskåp i pittsburgh. ska nog prova nån dag.

2009-07-04 @ 00:33:43
Postat av: Anonym

Ett jävla tjat om filmer :)



hhehe, du väckte mig nyss... kan inte somna om.

2009-07-04 @ 19:29:57
Postat av: Rob

Haha, ja, när ja inte har nåt att skriva om, då skrier ja om filmer... va sov du nu för?

2009-07-04 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0