Jaadu..

Goddag..
Vaknade rätt tidigt för att Jimmy skulle vara i stan vid 11 för att klippa sig. Så efter att jag skjutsat honom till busshållplatsen åkte jag vidare med moppen till gymmet för att träna. Jag gör tyvärr inte det så ofta just nu, vill liksom inte åka ut i regnet och hålla på, fyfan. Aja.

Åkte till Jocke vid typ 19 åh så kom Philip dit, Max var även där med Katja och så ba tja... då vare typ stor-jam!
Efter ett tag kom Juline åh efter det Emmy, Jim, Sara, Gabbe och Jimmy och medans alla typ spelade i Jockes garage så satt jag i en av fotöljerna där inne och sov.
När jag vaknade skulle dem flesta dra till McDonken så jag åkte hem för att äta egna hamburgare, kolla tv oh sen typ var dagen slut.



Jäkligt trisst att vädret ska vara såhär fett länge, vad fan ska man göra när de är dåligt väder? Jo, en massa filmkvällar typ. Hör av er om de blir nån snart, tjaa.

Dagens info:
Hälften av alla män som växt upp  på bondgårdar
 i världen har haft sexuella kontakter
 med djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0