Djurö bron typ.



Vaknade av att få Teas fot i mitt ansikte (wtf?) och gick efter flera stycken hot upp tillslut.
Åktehem med bussen, men inte riktigt ända hem, utan när jag var vid min busshållplats mötte jag familjen som åkte till ICA, jag joinade, och så pantade vi 5 stora sopsäckar med burkar vi fått från vår snälla granne. Pengar.

På kvällen gick jag till Grävlingstigen från Strömmadal (hade godis och musik, så det var lugnt) och hoppade sen på bussen, satte mig bredvid Jocke, och åkte en utflykt till Djurö.

Vårt lilla crew där byggt på fyra pers bestämde oss att från en strand gå till Djurö bron, över en massa tomter, väldigt jobbigt.
När vi kom fram så gick vi upp på bron, och så kom jag på att Tomas ska hoppa därifrån och sen jag (!).
Vi prövade även att kasta olika föremål från bron, och tillslut så tog Jocke en 20 kilos säck med betongpulver och slängde ner, och råkade nästan träffa en båt. Efter det kutade vi därifrån och när vi kom tillbaks till stranden såg vi att de var polisbåtar och grejer där. Ojoj.

Sen blev det chill resten av kvällen, typ. Jag somnade först, brukar vara tvärtom men idag blev ja ju väckt av Teas fot så, ah...


Dagens info:
De flesta människor tillbringar 5 år av sitt liv i kö.

Kommentarer
Postat av: jennie

svar: hahahahaha, vadfan gömde du dig för :P?



jadu, gå in på designadinblogg.se. sen så letar du reda på länken där det står och så följer du bara anvisningarna :)

2009-07-12 @ 20:18:09
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: jennie

svar: hahahahaha, vadfan gömde du dig för :P?



jadu, gå in på designadinblogg.se. sen så letar du reda på länken där det står och så följer du bara anvisningarna :)

2009-07-12 @ 20:18:20
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: Rob

För att du sagt till mig att man inte ska gå fram till nån i kassan man känner?

Fast största anledningen var kanske att ja itne hade nåt att köpa, och orkade itne gå typ ända längst bort där du satt (; Men en annan gång säkert.

Okej, najs, tack (;

2009-07-12 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0