Båtvakt, yo.

Tränade på morgonen, kortaste passet ja har måste jag säga. Jag körde ben, och det tog bara 25min  innan ja var klar - så jag satte mig i bastun länge igen, ojoj, mitt Finska ärv i mig växer fram mer o mer.

Kom hem och badade med brorsorna, härligt svalkande i vattnet, typ som vattnet var från början när man badade - 21 grader. Typ?
Solade, sen badade jag igen och hit och dit, sommar, sol, fett med cool, i en stol. Jää.

På kvällen åkte jag till Grisslinge och satt tillsammans med Jimmy och Gabbe som båtvakt från 23-02.30, åh inne i stugan vi satt i kollade vi på 6:an, så de va nice. Gabbe får 600kr av att göra det där. Dock fick jag och Jimmy inget...
 Här får ni en bild av hur de var:


Dagens info:
DNA för mörkhud är dominant medans vit är reccesivt.
Det betyder att alla kommer att
bli mörkhyade till slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0