Lördag

Morsan väckte mig och sa "nu är det frukost, väck Filip och kom ner och ät".
Struntade i att väcka Filip och gick ner för trappan in på toan, men då blötte Morgan, Eddie och Love lite toalettpapper och kastade på Filip där han låg och sov, så han vaknade (;
Vi spelade Guitar Hero några timmar och sen kom Filips pappa och hämtade honom.
 Käkade tacos och sen drog jag på filmen "Pineapple Express" (från dem som gjort supersugen) och sedan skjutsade mamma mig till Hemmesta Centrum där jag mötte Filip, så drog vi in till Hötorget och käkade på McDonald's.
 Sen träffade vi Linis och strax därefter Emelie och så gick vi till Rigoletto och bokade biobiljetter, sen i väntan på att filmen skulle börja drog vi in på Sturegallerian och spanade in, sen gick vi till McDonald's igen och så köpte jag en McFlurry.

Sen började filmen, vi såg "Yes man" med Jim Carrey, den var rolig, skön och bra, se den!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv oftare.

2009-01-15 @ 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0