Halvdag på Gustavsbergsbadet.

Tjenare! Förmiddagen var halvkul, först det intressanta ämnet "Sex och samlevnad" där vi fick reda på att svanar kan vara bögar (Wtf?) och sen över en timmes idrott med två andra klasser, pingis och innebandy, trisst.
- Killarna i ena klassen duschade inte, utan tog lite vatten under armarna och drog på sig kläder, fan va frääääscht.

Efter skolan drog jag med Kevin och Filip till Mölnvik, Kevin gick och tränade lite på Worldclass (där jag ska börja om nån månad!) medans jag och Filip gick till donken med Ebba, Skrållan och Tea. Tog en McFlurry och konverserade.
Sen åkte vi vidare mot Gustavsberg, hoppade av vid Skogsbo för att jag behövde pengar av mami, sen genade vi ner till Gustavsbergsbadet. Först så badade vi i utomhuspolen, åkte runt och hade skojj, sen vidare till den stora vattenruschkanan och efter det motionssimmet där Skrållan och Ebba bestämde sig för att simma en kilometer, drygt, så vi badade lite på olika ställen, sen kom dem igen, så badade vi lite till och sen vare klart.
Märkte att Kevins skor med dyra inlägg hade blivit snodda.....
VEM FAN GÅR OCH SNOR ETT PAR SKOR!? - Senast jag snodde något var när jag var typ 3 år och snattade tuggummi, sen blev man liksom stor och fattade att det var fel, är typ alla folk som snor omogna, dumma i huvudet eller både och?

Här kommer lite häpnandsveckande fakta: Magnus Betnér gick ut i gaymagazinet QX med att han är bisexuell, detta stod i Aftonbladet. Skumt?

Tjarråå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0