Filmtips!

Nu var det schlutt med allt gottigott, klappar och alla raketer, nu är det snart skola igen, inte bra, nåt man kan hitta på under dem närmaste dagarna? Typ gå på bio eller bada på gustavsberg? Vem vet.
 Anyway, igår blev man ju såklart väckt igen, jag tror jag har sovit ordentligt EN dag på lovet, jävla familj, men i alla fall, under förmiddagen så såg jag thrillern "Seven" jag rekomenderar, med Morgan Freeman och Brad Pitt, den var jäkligt bra, sen såg jag typ hälften av två filmer "Try Seventeen" Och "Garden State" men ingen var nån höjdare.
 Sen så åkte vi med familjen till farmor för vi skulle äta middag där, så var kusinerna där, nice, så käkade vi god mat fast hon hade missbedömt hur många potatisar som behövdes så man blev inte mätt x)
Men sen fick vi typ nån choklad moussé med massa grädde i så då blev man mätt och belåten, kollade på komedin "Deuce Digalow - Europeén Gigolo" med Rob Schneider, uppföljaren till "Deuce Digalow - Hollywood gigolo" och dem är fan sköna, se dem ;)
 Sen fick vi massa godis och så skyllde alla på mig att dem var slut nån kvart senare, men vad fan, ma får väl ta när det finns... Skit intressant, nu har jag redan tryckt in en massa filmtips men här kommer ett sista, på kvällen där kom en vampyr film som hette "30 days of night" som det stod var ett drama så då satt alla där och kollade på den, även våra små syskon, filmen var ganska ny, tror den är från 2007, i alla fall så äre att dem bor i en liten stad i Alaska och så blir det 30 dagars mörker varje år men just det här året kommer en massa vampyrer, och så var den ganska grov, typ när dem skulle döda vampyrerna så tog dem yxor och högg av huvudet och det var liksom ingen censur så det var ganska brutalt, men bra, se den om ni har lust!
Aja, här är då en lista på filmtipsen:
*Seven
*Deuce Bigalow - Hollywood gigolo
*Deuce Bigalow - Européen  gigolo
*30 days of night
Hade bra!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va tråkig blogg bara filmtips å skit

2009-01-04 @ 18:19:18
Postat av: Anonym

Okej

2009-01-04 @ 23:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0