Torsdag@Dieselverkstaden

Wohoo, wohoo!

Chill skoldag, korta lektioner, efter lunch var det schlagertema och det var typ halvkul... men men!
  När jag kom hem packade ja shiet, klädde fingrarna med tejp och sånt, sen tog jag första bästa buss mot Henriksdal.
Böt buss och hoppade av vid sickla Station och promenixade mot Dieselverkstaden där Max, Gabbe och Jim stod utanför och hängde (nice att jag hittade dem för jag hade ingen mobil och kunde då inte ring-hitta dem) och så strax därefter kom Jimmy, och så var tydligen Jocke redan där. 
Riggade trumset m.m och sen var det soundcheck. Sen kom de några folk. Med dem folken gick vi till McDonald's och tröck i oss en massa skit, själv tog ja BigMac meny + McFlury med Daim, naaajs!

Sen började det spelas, Rädda Joppe började, typ Jockes brorsas band, lite sköna. Sen vare Max "proffsband" som heter Billion Ocean som var nice dem med, därefter vare Artificial Me som typ kör grunge?
 Iaf sen vare då vi, Plural, wohoo, körde typ fem egna låtar, sen tre encores och sen var de klart!

Fick skjuts av Jockes mamma hem, väldigt snällt, nu äre typ Scrubs som gäller, peace.

Kommentarer
Postat av: the D

Rädda Joppe död eller levande

2009-02-14 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0