Kungsberget@Måndag

Blev väckt kvart i fem, mhmm... Kom precis i lagom tid till samlingsplatsen och fick en fin plats näst längst bak i bussen, på höger sida ofc. Alla i klassen var typ med och vi var i princip dem ända som var på bussen så det var chill som fan, åt macka på väggen upp, nice.
På vägen upp såg vi Schrek och Lejonkungen (Chauffören trodde att vi skulle vara mindre) men det var nice, resan tog typ 3 timmar.

Det var en jäkla stor kö till skiduthyrningen men efter typ en halvtimme hade man the twintip stuff.
Började åka med Pontus men på typ andra åket så ramlade jag helt otippat men fattade inte alls varför jag plötsligt låg där i backen med ena skidan liggande längre upp i backen. Men sen åkte jag och Pontus upp i en lift och såg Kevin och Filip och då lossnade plötsligt vänster skidan och jag höll på att ramla i liften men lyckades komma upp ändå, Kevin hjälpte mig att ställa om skidorna så dem blev great.
 
Efter ett tag så "dumpade" vi Filip för att det var hans första gång han åkte skidor och Kevin går på skidor så det kändes liksom lite ojämnt...
Massa skidor blev det ialla fall för dagen, jag lyckades att åka med dem flesta, maten var dålig, vädret var trevligt och ah.
  Bussresan hem var nice, då blev det värsta sköna stämningen.

När jag kom hem åt jag pannkakor medans jag kollade på Chuck och 2 1/2 men men under andra avsnittet tror jag att jag somnade för jag har inget minne av att gå och lägga mig i min säng.... missade weeds, men äh.
Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vilken seeeeg uppdatering HUBBE! :DD

2009-03-21 @ 16:28:41
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: Cassandra

hubbis, nu kan vi ju börja snacka kass uppdatering? :O (:

2009-04-16 @ 21:02:00
URL: http://cassutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0