Fredag@Café Bonza

Idag var det gig på en ungdomsgård lik tomtebo i Tyresö kallad "Café Bonza"
Men innan dess var jag i skolan, hade först värsta SO läxförhöret som typ gick sådär, sen sista lektionen var det matte prov som typ också gick sådär, fyffan.

Anyway, hade precis knallat av bussen ch promenixade hemåt då jag hör en bil tuta bakom mig, så jag börja vika av vägen jag går på, för att ge rum åt bilen att åka förbi, men när jag gjort det tutar den igen, så jag går ända ner i diket för jag tror det är nån jäkla lastbil eller nåt, men så stannar bilen och öppnar dörrn, men jag fattar först inte alls vem det är, sen ser jag att det är Max, Jocke och hans storebror Marcus, "Ah men shit de är ju ni!" får jag iaf ur mig.  (<--Lång jävla mening)  Jag blir hemkörd och byter kläder och plockar upp några trumstockar, sen bar det av mot Tyresö, men först pickade vi upp övertaggade Jimmy vid Nacka hållplats.

Kommer till slut fram till cafét, riggar upp och sen gick vi iväg till Tyresö centrum, som var naajs, käkade natchos på Sibylla, gott som fän. 
Sen gick vi tillbaka och började repa, några grabbarna kände hade kommit dit och så hade vi raggat upp några från Tyresö, men eftersom ingen från Värmdö pallar ta typ 4 bussar och en tunnelbana så var de inte så värst mycket folk, så vi körde helt osäriöst och larvade oss, men kul vare i alla fall!

Sen vare bara chill där i drygt två timmar, Jimmy och Jocke körde stand up på scenen, "breakade" osv.
Sen drog vi hem och mötte massa konfirmations bekanta, åkte samma buss och snackade med dem och blabla, och nu är jag hemma.

Får se vad jag hittar på immorn, glöm inte att komma till Dieselverkstaden på torsdag, vad fan haru för bättre för dig annars liksom? Peace.

Kommentarer
Postat av: cicci

Nice :)

2009-02-07 @ 10:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0