Vad har jag åstadkommit idag?

Morgonen: Först av allt gymmade jag.

Förmiddagen: Sen var de nationellt prov i matte A, del 2.
Två timmar av de rätt på morgonen, tjoho. Inte så taggat.

Lunch: Subway! Rostbiff, vitlöksås, parmesan oregano, ojojoj. Och så lite grönsaker.

Eftermiddag: Får tillbaka upsats på SO:n som vi väntt 56 dagar på.
Sen såg vi filmen "Lilja 4-ever".

"Om ni vet med er att ni inte klarar av otäcka filmer, så får ni gå innan jag tar på filmen"
"Här är mitt nummer, ni kan gärna ringa mig om ni vill prata om era känslor om filmen ikväll".
"Jag har sätt filmen 7 gånger tror jag, och jag har alltid svårt att sova efter den".

-Var några förunderliga citat läraren sa runt filmvisningen. Wtf?

Kommentarer
Postat av: cäccccc

Arve assåå...

2009-12-15 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0