"Tvångstankar"

Det här inlägget kommer få mig att framstå som knäpp. Men jag kör på. Nice.

Jag har en del rätt konstiga fixidéer och saker jag gör alltför ofta, och knappt kan strunta i att göra, som jag kallar "tvångstankar".
Egentligen är tvångstankar lite säriösare och sjukligare än de jag har, men jag kallar de så ändå, även om min mor kallar det Dille.
Dille-idéer.

Nåväl. Jag tänkte ge några exempel på några "tvångstankar" jag har.

*Ät inte andras mat. De är jävligt äckligt, och de smakar annorlunda.
*Jag kollar alltid bakåt var typ 10:e sekund när jag går hem från busshållplatsen i mörkret.
*Jag brukade alltid tills ganska nyligen kolla under min säng och i garderoben innan jag skulle sova.
*Prata i telefonen med höger hand.
*Tjejer ska inte vara för smala, då får de inga fylliga tuttar.
*Jag trummar i princip alltid, antingen med fingarna, fötterna eller med tänderna.
*Skriver minst ett blogginlägg om dagen.
*Om en person har på sig gymnastik skor casual är den dum i huvet.


De var alla ja kom på för tillfället, men de finns fler.
Knasigt? Kanske, men ni har säkert också några.
Eller?
Berätta några.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lär mig trumma med tänderna hubbe!

2009-12-01 @ 16:15:47
Postat av: will

2009-12-03 @ 00:40:15
Postat av: willé

jag har en grej. när någon sitter o pillar med något, vad som helst. de kan tex. vara en nyckelknippa, då måste jag ta den av dom och pilla lite:;D

2009-12-03 @ 00:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0