Presenterna

Jag ger inga presenter på julen. Ett undantag de här året var att jag gav en Ben&Jerry till min kusin, då hon gett en till mig i födelsedagspresent.
Men jag fick i alla fall.

-Inglourious Basterds
-AKG DJ518 Hörlurar
-En ny säng
-Biopresentkort
-Pengar
-Två trisslotter
-En godisklubba
-osv..


Jag är nöjd som en buse. Sängen gick tydligen på 6600kr, så de var där pengarna försvann.
De ända jag saknar är en boxningssäck och en dongel... bara vänta till den 26:e mars och se vad som man får då, på födelsedagen.

Kommentarer
Postat av: intelikavidrigsomhubbe

vafan hubbe, vad är det för inställning att inte ge nåt på julen men håva in skiten själv? skäms på dig...

2009-12-26 @ 01:02:26
Postat av: jimmy

hahah, nu har du samma lurar som mig, jocke å gabbe... å snart max :P

2009-12-26 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0