Onödigt slapp dag

Vaknar upp halv 9 och behöver resa mig, även fast jag har fått alldeles för lite sömn enligt mig själv, och så drar jag till skolan.

4 timmars matematik var planen för förmiddagen och de lät ju som världens fetaste jävla spark i magen på en, men de var helt chill för att läraren gick iväg och hade utvecklingsamtal med alla hela tiden, så man bara satt där och tog de lugnt.

Sen vare en trisst labb efter det men de förstörde inte så mycket.


Nu när man inte har så mycket mer att skriva om dagen ska jag skriva tre saker som förgyllt min dag.

1) Både när jag åkte tunnelbana till lunchen och hem så åkte jag ett Levi's tåg. And the first rule about Levi's is, live unbottened. Så de é klart man gjorde det så fort man gick in på den.

2) Den andra saken ja blev glad för idag var att jag tappade min miniräknare på drygt tusen spänn 3 meter ner på stengolv, men inte ett skit hände med den.

3) I morse på bussen till skolan såg jag David Batra.

Nu är min kändislista utvecklad.

                              Kändisar jag sätt sen jag gått ett halvår på Värmdö:
                                 
                                                Musse (Yippe ki-yay Motherfucker)
                                                Felix Härngren 
                                                Markoolio
                                                Danny
                                                David Batra
                       





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0