Nu är det schlutt.

Usch vad folk klagar så fort man inte uppdaterat under ett visst antal timmar, jag köttar ju liksom ändå in minst 3 inlägg om dagen och tänkte att 5 igår skulle hålla er i schack. Men åh nej. Mycket vill ha mer.


Väckarklockan ringde 5.30 i morse och de var dags att gå upp efter 4 timmars sömn.
Hade tänkt åka buss till jobbet som jag från början visste skulle komma försent, men så kom morsan och erbjöd skjuts. Topp.
Jobbet började 6.30 och jobbade intensivt till tio i 8.
Sen då?
Jo sen gick jag och kusinen upp till fika rummet och tog en kopp varm choklad.
Efter 20 min paus gick vi ner för att kolla om de kommit något nytt jobb. Nej.
Ännu en paus på 20 min och sen kom jobb för 5 min, sen slutade vi 9.25.
Hoho.
Nu är de schlutt med jobb på lovet, nu ska jag bara glida runt på lovet som en riktig jävla...glidare.
Det blir fint det.

Kommentarer
Postat av: cccccccccc

Haha, känner mig träffad, men det är NICE!!1 och när du uppdaterar ofta så vänjer man sig liksom vid det ;) då duger inte ett om dan inte ;D

2009-12-23 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0