Konsten att äta fisk

Jag: Pappa vad blir det för mat?
Pappa: De blir torsk.
Jag: FAN!!

Folk mellan 1-18 år gillar ju nästan aldrig fisk. Och ändå insisterar alla jävlar på att vi ska äta fisk.
Låt oss bara käka omega 3 tabletter istället.

Jag gillar egentligen bara en enda fisk, och det är lax. Och jag är en så kallad "mat-nazist" som min morbror säger, jag är alltså väldigt kräsen med mat.

De skumma är att jag frågat flera stycken som verkligen inte är kräsna och stoppar i sig i princip vad fan som helst, och som faktist gillar fisk - all fisk utom lax.
Skumt? Ja.



Och när jag blir 18 ska jag söka till Robinson. (Om det finns kvar).
Problemet blir då att skaffa mat.
Och äta fisk.
Hah.




Kommentarer
Postat av: Fisk

Förlåt om jag verkar lite rebellisk nu men FISK ÄR SÅ JÄVLA GOTT! =)

2009-12-09 @ 20:20:05
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0