Godis

Efter 5 månaders "godisförbud" får jag nu äntligen käka godis.

Och de känns fan bara fel att äta det alltså, känns liksom inte värt det, gott i några sekunder och sen vet man att man fått i sig en massa skit.
Har ätit godis hela jullovet so far och inte tränat sen dan före dan före dopparedagen, och jag lär ju typ inte gymma på ett tag heller.
Så det känns fel.
Eller?
Har jag fel?
Är de verkligen värt?
Eller är de GLASS som är det ända rätta?

Ja, så är de nog. Nej, inga nog. Så är det.





Såg som sagt "Pulp Fiction" igår och de är en jäkla massa klockrena repliker i den.
Tarantino alltså, vilken snubbe.
Ska ge han en "high five" nån gång i livet.


Peace.

Kommentarer
Postat av: J

Vissa har ju träffat mannen ;)

2010-01-01 @ 13:45:09
Postat av: Anonym

DIN JÄÄEVEL ja!

Men du gav han inte en high-five om jag minns rätt va?

2010-01-01 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0