Förstår fan inte hur de tänker ibland

Morsan kommer in i datarummet, lägger upp mina gamla jävla kängor på bordet och frågar om jag fortfarande kommer ner i dem.

Jag: (provar dem och svarar sedan) ja.
Mamma: Okej, bra, då ska du ha dem i morgon säger hon.
Jag: Nej, de går tyvärr inte. Tänker fan inte gå runt med kängor på mig, särskilt inte hela dagen som man gör nu.
Mamma: Vad är de för fel på dem? Du får fan ha dem, du kan inte gå runt i sommarskor på vintern.
Jag: Ja men kan vi inte köpa några snygga skor som är lite tjockare då?
Mamma: Jo visst kan vi det, men inte nu mitt i veckan, så du får gå med dem här tills dess.
Jag: I Helvete heller, jag tar mina Converse.
Mamma: Nej, jag tänker ta med mig dem till jobbet immorn, så om du inte tar kängorna får du gå med träskorna eller något.
Jag: Men din jävla idiot..

Kommentarer
Postat av: C

Jobbigt haha :P ska spana efter dina kängor imorgon! ;D

2009-12-14 @ 20:46:19
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: Matte

Iskallt! Skulle fan gått barfota. Mor försökte också med den, "passar dom här" svara då, Nej förfan, gör skit ont i tårna. Hur jävla mycket förstora dom än nu är! Hett tips.

2009-12-14 @ 21:50:11
Postat av: jimmy

göm dina converse?

2009-12-14 @ 22:01:23
Postat av: Hubbe

Ah matte men hon drog ju den där grejen efter att ja provat, inte visste jag att hon skulle hugga till under bältet så mycket (x



Ah jag gömde dem, de e chill :)

2009-12-14 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0