Det kanske hopp?

Efter som Heath Ledger dog efter att ha gjort The Dark Knight så sket det sig typ för regisörren Chistopher Nolan att göra en uppföljare till Batman filmerna för att jokern inte dog i 2:an..

Men sen började jag tänka på om de kanske finns någon som kan ersätta Jokern, någon som är tillräckligt lik.
Och hur kom ja på det? Jo, för att jag såg en skådis jag trodde var Heath men som inte var det, utan var hans motspelare i filmen "10 things I hate about you", Joseph Gordon-Lewitt.

 

Tänk er honom med joker sminket på, det kan funka, aight?
Har läst på andra sidor nu när jag började leta att andra tänkt precis samma sak.
Det kanske finns lite hopp för en uppföljare?
De skulle ju sitta fint.

Fan, märkte precis att det finns en uppföljare till den sköna actionrullen "Crank" ju!
"Crank - High Voltage" heter den! Måste ses, NU.

Kommentarer
Postat av: jennie

båda dem där är ju så satans jävla heta! älskar 10 things i hate about yooooou!

2009-12-13 @ 00:49:32
URL: http://jennlaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha.. okej, bra...? (;

2009-12-13 @ 01:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0