EU enkät genom telefon

Hem telefonen ringer och jag är den enda som är hemma, så jag svarar.
Slutar med att jag får sitta i 20 min och svara på ja och nej frågor om värderingar kring mitt liv och EU typ.
Och ja svarar knasigt som fasen och bara gissar på alla frågor och svarar så snabbt ja kan.

Telefonisten: "Vad tror du är årsinkomsten för ditt hushåll?"
Jag: "Oj, vette fan... 50 lakan kanske?"
Telefonisten: "Är du säker? Års inkomsten?"
Jag: "Jaha, oj.. ehm, vafan blir det då... 200 tusen?"
Telefonisten: "Haha, oj du var inte så bra på matten du, och ändå går du på gymnasiet, kanske mer åt 600 tusen, hah".
Jag: "Hahaha, joo kanske, de låter väl lite mer rimligt ja.."

Ojoj vad jag fuckar upp systemet. Hade ju IG på mitt första matteprov i gymnasiet så ääh.
Kul ska man ha.


Kommentarer
Postat av: ccc

HAha fan va elakt att bah "haha oj, du var inte så bra på matte du!" hahah bajs

2009-12-07 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0