En historia om en man som inte var pedofil.

När ja gick i Vik-skola så var det under någon vecka så att en pedofil hade kommit på besök och försökt lura in någon liten unge i sin skåpbil.
Efter det så gick lärarna ut med att "Om en man säger att du får godis om du går in i hans bil, gå bort därifrån då på en gång!".

Min kusin berättade för mig att hans kompis, (tror jag de var) Henke Dalqvist hade sett en man stå vid en skåpbil när han var typ 9 år och gick fram till mannen. Följade konversation kom till;

Henrik: Hej hej, ursäkta, är du en pedofil?
Mannen: Hahah, nej de är jag inte - jag är en snickare!
Henrik: Jaha, okej, hej då! (:

Sköön snubbe ju.


Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha! usch.. den där skåpbilen alltså.. Den satte skräck i alla ungar

2009-12-05 @ 15:16:32
URL: http://jennlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0