En bra film

Beställde för några dagar sen en sladd från apple.com som ska ge mig möjligheten att se på mina filmer ja har på MacBooken, på vår TV.

Och villkoret för att farsan skulle köpa sladden var att de första två filmerna vi skulle se var "Milleniumfilmerna 1 och 2".

Men vad ska jag se på för film efter det?
Inglourious Basterds tänker jag inte ens ladda ner, den ska jag ha i julklapp har ja bestämt mig för, men ja vill ha en riktigt skön, en riktigt bra eller både och-film.

Snälla, skriv ner en massa tips! (För att öka chansen för att jag inte sett någon av filmerna).



Skön bild på Filippa, Dansken och mig själv.

Kommentarer
Postat av: FilmarN

Kolla på fight club om du inte har sett den!

2009-12-02 @ 19:05:32
Postat av: Anonym

Åh, kul Jimmy, kul.. (;

2009-12-02 @ 19:31:15
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Haha, kul (;

2009-12-02 @ 19:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0